استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟
سرخط خبرها

خودکشی با بکارگیری همزمان اسفندیار و شریفی|آلکنو به دنبال برطرف کردن آخرین تردیدهایش

  • کد خبر: ۷۱۷۲۲
  • ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
خودکشی با بکارگیری همزمان اسفندیار و شریفی|آلکنو به دنبال برطرف کردن آخرین تردیدهایش
تیم ملی والیبال در ادامه بازی های لیگ ملتها مقابل لهستان نیز سه بر صفر شکست خورد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال دیروز با فرستادن ترکیبی جدید و کاملا جوان باز هم همه را غافلگیر کرد! یک ترکیب کاملا جدید و پررنگ از جوانان حاضر در ریمینی و آن هم در مقابل تیمی مدعی، چون لهستان نشان از آن داشت که سرمربی روسی در دو بازی پایانی، بیشتر به دنبال محک زدن و برطرف کردن آخرین شک و تردیدهایش، روی برخی از نفرات جوان است وگرنه از ترکیب چند بازی قبل از لهستان می‌شد فهمید که آلکنو تقریبا روی نفرات با تجربه ای، چون معروف، موسوی، عبادی پور، میثم صالحی، مجرد، کاظمی و حتی عفور و تا حدودی آرمان صالحی و شاید یکی دو نفر دیگر، تقریبا به قطعیت و یقین کامل رسیده است.
اختصاص دادن این بازی با وجود بکارگیری کوتاه و مقطعی غفور و معروف، صرفا به سعادت، شریفی و اسفندیار و جواد کریمی در کنار غلامی و مجرد و آرمان صالحی و عدم استفاده از نیمکت نشینان دیگر، این طور می توان برداشت کرد که آلکنو به دنبال کامل کردن تیمش در المپیک است. برداشتی که البته امروز در بازی آخر با آرژانتین با رویت ترکیب تیم ایران در بازی آخر اثبات شدنی‌تر است.
با این حال فکر می‌کنیم حتی با چنین تفکری هم می‌شد از ترکیبی همگون و منطقی‌تر در بازی با لهستان سود برد و شاهد بازی منسجم‌تر و بهتری می‌بودیم. به هر روی در مقابل تیمی، چون لهستان مدعی با قدرت سرویس بالا، بکارگیری همزمان شریفی و اسفندیار نوعی خودکشی بود! و از قبل هم می‌شد براحتی آن را حدس زد. دیدیم که چگونه با این ترکیب در طول سه ست، ساختار تیمی ما هرگز از زیر بار فشار سرویس‌های سهمگین لهستانی‌ها خارج نشد و نتوانست کمر راست کند! در چنین شرایطی جواد کریمی هم طبیعی بود نتواند همه قابلیت هایش را بروز داده و طراح پاس‌های مناسبی باشد و عملا کل تیم دچار سردرگمی بود. در چنین وضعیتی مردان سرعتی ما نه مجالی برای حمله پیدا کردند و نه مردان قدرتی ما، پاس‌های دلخواهی گرفتند.
حال سئوال اینجاست، بکارگیری عبادی پور برای مقابله با حریفی که در وهله نخست به سرویس متکی بود، بر اساس چه مصلحتی انجام نشد؟
از دید ما استفاده از گزینه میثم صالحی با شریفی یا اسفندیار نیز، هیچ خدشه‌ای به نگرش آلکنو در به میدان فرستادن تیم جوان وارد نمی‌کرد و اینچنین ناشیانه تیم را به مسلخ حریف سراپا آماده نمی‌فرستادیم و تن به شکست سنگین دیگری نمی‌دادیم!
در خصوص عملکرد تیم ملی حرف زیاد است و ارزیابی دقیق و بهتر را به بعد از پایان این بازی‌ها موکول می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->